Saturday, December 31, 2011

IM BACK!

Salam semua.

Kelantan - 2011 December

Finally. Lama saya diam. And now saya kembali dan akan mulakan rutin update blog seperti biasa. So guys, lepas ni rajinlah ke blog saya untuk usha kut-kut ada tiba-tiba entry baru yek?

Tamat sekolah. Esok saya 18. 18 bajek budak besar. Bajek boleh drive kereta. Hehe. Besar dah saya. Dulu masa masuk Form 1 asik fikir je bila nak habis SPM. Now, yes, its over.

Classmates sayang 2011/2012
Percayalah, walaupun kadang-kadang saya ni kawan  yang ter-annoying, saya still sayang dekat korang semua. Isk. Sayang sangat tau. Dua tahun melayari bahtera sekolah bersama, mestilah sayangkan? Mwa mwa. Friendship forever, kahwin jangan lupa jemput kita tau guys.

Entry terakhir untuk tahun 2011,
Moga yang terbaik untuk tahun 2012. Yang terbaik untuk keputusan SPM. Semoga Kau memberkati 17 tahun selama aku hidup. Amin ya Rabb, Amin.

2 comments:

  1. huyooooooooo dah updated hahaha lol

    ReplyDelete
  2. hehe.sukee ngn entry nie ^-^ rinduu kt korg sumee

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap