Thursday, August 4, 2011

AIMING


Tiba-tiba gua rasa macam main Blackshot pulak dah. Kerja asik aiming je. Ni dah nak trial ni. Aiming lagi kerja gua. Harap terkena sasaran. 

Bayangkan, ada 10 penjahat dekat satu bangunan. Kalau boleh, memang gua nak bagi sepuluh-sepuluh mati. Tapi gua sedar, skill gua tak kuat. Senjata gua tak hebat. 

Apa yang gua harap, 5 orang mati pun jadilah. Jangan sampai 2-3 orang je yang mati. Nanti gua yang mati, susah beb.

Lagi 5 orang gua nak sekurang-kurangnya dia cedera. Lagi parah, lagi bagus. Tiga koma masuk ICU. Dua lagi tembak kaki cukuplah. Biar dia jalan senget-senget. Comel macam suster ngesot.

Kalau menang, boleh jadi hero. Jadi hero Mak Bapak bangga. <3 Siapa tak suka.

Lepas ni gua tak nak menembaklah, nak cuba memanah pulak. Mana tahu, gua boleh bunuh 8 orang. Bukan je gua boleh jadi hero, legend pun boleh.

Jom sama-sama yang lahir tahun 1994 tu. Kita fight-fight. Jadi legend tahun 2012.

Legend-legend 2012 cewwah.

1 comment:

  1. Kau main game senang pun kalah,nk main blackshot.Puihh!

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap