Saturday, March 26, 2011

SHOW YOUR BFF CONTEST

Hi geng.

Contest ni aku jumpa daripada tuan punya blog sendiri. NurulBadiah yang sangat beautiful orangnya. Blog dia pun best sangat-sangat. Tak rugi follow. And she is a laywer gonna be. ^^, Sebab tulah blog dia awesome.

Nurulbadiah yang kanan. Cantikkan?

Kalau korang nak join pertandingan ni. Nak tahu terma dan syaratnya. Bolehlah usha maut link dekat bawah ni. Tapi aku nasihatkan cepat cepat lah ye. Sebab tempat pernyertaan adalah terhad. Aku pun tak pasti, aku  punya penyertaan di terima lagi ke tak. Ramai sangat dah yang join. HEHE. Hope masih dapat di terima.

Jadi gambar bersama BFF yang aku pertaruhkan adalah ini!

Aku yang belah kiri. Cantikkan? *Pengsan* TT

Lepas letak gambar, kita kena terangkan serba sedikit tentang kawan kita. Mulakan dengan

Nurulbadiah Lai,
Nazihah Yaacob. Dia ni garang. Kalau mengamuk, habislah. Tapi yang paling pentingnya dia jujur. Kalau dia tak suka, dia cakap tak. Kalau dia suka, dia cakap suka. <3 Kalau orang tanya kenapa, kenapa dia aku pilih sebagai BFF? Mudah, sebab orang lain tak kenal aku macam dia kenal aku. Tanya jelah apa-apa soalan pasal aku dekat dia. Dia mesti boleh jawab. 
Yang paling penting, she can read me. Sebelum aku nak cakap sesuatu, mesti dia dah dapat agak apa yang akan aku cakap. Ada sesuatu masa tu, kitorang boleh cakap sesuatu dengan serentak. Bukan sebab dia ahli nujum. Atau aku bomoh. Atau pun kami amalkan ilmu hitam.
Tapi sebab dia kenal aku. Dan aku kenal sangat dia. Haah. Kenal sangat. ^^, Dan aku rasa, orang lain tak faham apa yang aku repekan dari tadi. Sebab Nazihah je kut yang akan faham.
HA HA HA HA HA.
Nazihah Yaacob, tak payah nak touching-touching sangat eh. HEHEHE.

Okay. Lepas tu kena tag 4 orang kawan. Here we go :


Okay dah. Bye bye! Have a nice day ya kawan-kawan. Jangan lupa. Malam ni ada earth hour!

4 comments:

  1. alololo comelnya gambar dia dengan bestfriend dia, macam main cak cak gituu Haha :D

    ReplyDelete
  2. dik..
    thanks 4 joining

    wish u all de best..

    :)

    cntik gmbar..

    ReplyDelete
  3. aku dah ramalkan.. sbp aku bomohnye.. kau mesti menang la nini..!!hehe..untung dapat kawan yg sejati..mcm zihah tue..jaga2 bek2 ..harta tu tau..hehe.. anyway.. GOOD LUCK NYAH..!!

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap