Monday, March 21, 2011

REVIEW : HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

Hi geng!

Aku baru lepas tengok Merong Mahawangsa. Tak banyak sangat aku nak cakap. Walaupun aku agak celik sepanjang tengok movie ni, tapi otak aku agak beku.

Bukan je sebab sejuknya surrounding dekat dalam panggung, tapi sebab kepala aku yang memang tengah sakit. Fokus aku hilang.

Pergh annoying.

Hero hensem. Hero sampingan pun hensem. Hensem. Hensem. Hensem.

Aku collapse. Berpinar mata aku.

Storyline menarik. Ending best. Action boleh tahan.

Cuma, zat-zat cerita tu tak cukup. Ada semacam yang kurang.

Mungkin sebab hero dia mati. Sebab tu aku rasa patah hati. ----Geli.

Atau mungkin, kepala aku berdenyut. Tak dapat nikmati sangat.

Kemudian, yang aku tahu. Lagu Sedetik Lebih - Anuar Zain OST cerita tu kan? Tapi, kenapa dia jarang dia playkan lagu tu? Sekali je aku rasa dia playkan. Kalau tak silaplah.

Aku rasa lagu tu quite strong. Music dia pun nice. So play lagu tu banyak-banyak, baru buat aku touching. Nangis-nangis. Hero mati kut wehh.

Hah, itu je kut. Apa lagi nak cakap?

Dah malas nak fikir. Siap-siap. Nak pergi tusyen Add Math.

Bye.

Tak ada gambar, poster pun. Sakit kepala. Malas nak google.

2 comments:

  1. TAG : http://thesirinzailanichronicles.blogspot.com/2011/03/contest-blog-paling-ceria.html

    ReplyDelete
  2. dengan ni : http://thesirinzailanichronicles.blogspot.com/2011/03/contest-blog-paling-come-lote.html


    hahaha :D

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap