Thursday, February 24, 2011

TAGGED

Hi geng!

Aku kena tag oleh Abang Degawan. Nama sebenar Afrudy. Nama macho Rusy. Mekasih abang hensem sudi tag saya yang memang langsung tak hensem ni. 

Tapi, dengan kegigihan yang aku ada. Aku kuatkan diri aku. Untuk jawab soalan ni. Sememangnya, lebih susah daripada jawab soalan SPM. Fuh. *Kesat air liur peluh.

Here we go :

Nama comel anda ialah?
Nini Comel. Kena ada comel. Baru nama tu nama comel. Kalau nak Hani comel pun boleh. Ezatul Comel pun boleh. Alang-alang, baby comel. Ahh. Sukanya nama tu. TT

Anda sukakan fesyen yang macam mana?
Easy! Pesen yang pakai tudung. Dan daripada jeans. Aku selesa pakai long skirt. Seriously. HEHE. Tapi aku masih  pakai jeans.

Haiwan yang paling anda gemari ?
Penyu.

Kenapa anda pilih haiwan tersebut ?
Sebab dia jalan lambat-lambat. Mengesot macam suster ngesot dah. Heh. Kau tak rasa comel ke?

Jeans yang anda suka pakai ?
Halamak. Aku not into jeans sangatlah wei. So tak tahu dah nak jawab apa. 

Cinta anda pernah di tolak?
Tak. Entah. Sebab aku bukan jenis suka confess. Pendam je dah ah.

Apa perkara yang anda tak boleh lupakan ?
Kena marah. HEHE.

Apa yang anda impikan selama ini ?
- Ada baby. 
- Belajar ke korea.
- Jadi jutawan.
- Jumpa SYH dan ZA. *Banyak lagi artis lain.
- Happykan family expecially Mama Abah!

Anda setia apabila bercinta ?
Gelilah nak jawab soalan ni. Tak nak jawab boleh?

Anda pernah berangan seorang diri? Kenapa?
Pernah sangat. Selalu. Sebab, dunia saya lebih indah dengan angan-angan.

Sebelum keluar rumah, apa yang perlu anda buat ? Nyatakan lima
- Salam Mama.
- Cakap bye bye dekat seisi rumah.
- Check duit dalam poket pastikan ada.
- Pastikan tak ada barang yang tertinggal.
- Tengok cermin. Comel? Okay dah boleh keluar.

Benda apa yang sentiasa anda bawak bila keluar ?
- Duit Duit Duit. Camera compact.

Perangai teruk di zaman sekolah anda ?
- Entah. ==" Ada memang ada. Mestilah ada. Cuma entah.

Di manakah tempat paling sesuai untuk anda honeymoon ?
Aku tak terfikir sejauh itu lagi. Nama anak terfikir dah. Cuma tempat honeymoon belum.

Haa, itulah kawan-kawan. Sedikit informasi yang boleh kita share bersama. HEHE. Semua boleh copy paste dan jawab soalan ni okay! HEHE. Saya tak mare.

^^,

Yaa da!


1 comment:

Beramal ketika bercakap