Saturday, February 19, 2011

SYAMSUL YUSOF VS ZAHIRIL ADZIM

Hi geng!

Tadi aku google-google. Lepas tu terjumpa website ni :

Terus aku stuck jap depat laptop. Eh, nak vote siapa ni. Pada aku, dua-dua hebat. Dua-dua ada karisma. Ada character yang tersendiri. Yang paling penting, dua dua aku minat. Huh. Macam mana ni.


Aduh, agak-agak siapa aku pilih eh? Lepas tu aku baca balik. Oh baru perasan. Undi pasal pakaian rupanya. Rasanya macam dah dapat siapa aku nak undi ni. Tettt.


Sebab aku memang suka sangat gaya Military ni, cepat je terus aku undi Zahiril Adzim. Baju tu lawa sangat. Aku suka. Seluar dia pun lawa. Kasut dia pun cool. Dia senyum pun ikhlas je. Lagilah dengan tahi lalat manis dia tu. *Eh over pulak dah?

Lepas undi je, terus dia keluarkan result :


Eh eh. Eh? Kesian Syamsul. Bukan apa, baju tu, random sangat. Lepas tu, gaya dia berdiri tu, tak macho betul. Isk. Ekspresi muka, kerek-kerek sikit. Tupasal orang tak vote kut. Hehe. Tabah ye Syamsul. Jangan penpuntus asa. Usaha tangga kejayaan.

Haa, apa lagi, korang tak nak vote jugaks kes?

Dah dah. Kay? Bye. Thanks!

*Rindu blog, lama tak update. Bukan tak ada cerita. Cuma mim alif las. Hehe.





1 comment:

Beramal ketika bercakap