Tuesday, February 1, 2011

CLICK CLICK DAN CLICK

Hi geng!

Tadi saya jalan-jalan. Okay, bukan jalan-jalan ke CS ke, Angsana ke atau Skudai Prade. Bukan, bukan, bukan. Saya jalan-jalan di alam maya. Macam yang biasa korang buat sebelum ni. Kan?

Lepas tu, saya terjumpa satu advertisment yang comel sangat! Click Sini untuk tengok. Hee hee hee. Comelkan kawan kawan?

Lepas tu, saya jalan-jalan lagi, dan saya terjumpa advertisment lagi. Fuh, ni lagi best beb! Boleh shopping sampai lembam. Perempuan memang suka shoppingkan? Nak shopping? Silalah click ini ya kawan-kawan! Eh lelaki pun boleh click jugak. Sebab lelaki sekarang pun suka shopping sampai lembamkan?

Kemudian, saya pun tak puas hati. Saya jalan-jalan lagi. Nak tahu apa saya jumpa? *Click* Usher sambut Chinese New Year dengan Hot Tiket dan Double Prosperity! Fuhlamakkk! Cool enn?

Lepas tu letih. Saya rehat jap. Ambil breakfast dulu. Dan kemudian. Saya teruskan lagi misi mencari advertisment saya! YEAH.

Celcom vs Xpax? Mana lebih bagus? Saya pun dilemma ni. Tapi Celom ada grrrrreattt sale! Siap boleh dapat percuma hanpone lagi! Samsung Galaxy atau LG Optimus 7. Tak percaya? Bukak link ni dan baca sendiri! See, baru nak percaya ya.

Okay Xpax pulak. Memandangkan Xpax dengan Celcome sama company. So sama jelah tawaran diorng. Cuma kelebihan Xpax, ada discount hebat beb! Korang boleh bukak link ni dan main game di laman web ini , dan dapat ganjaran. Dan kalau korang hebat, boleh dapat handpone lagi! Kepada siapa yang gila game. Bukak weh link tadi!

Sekarang saya pulak. Apa function saya bagi semua link-link ini? Lepas dah tolak tambah bahagi darab, ada lima link kesemuanya. Kan? Dimulai dengan Nestle kemudia diikuti dengan Jipaban, Hotlink(HotTiket), Celcom dan Xpax.

Sebenarnya, setiap click, anda akan beri saya RM0.20. Ada lima link, kalau korang click kelima-lima, saya dapat RM1.00. Jadi, saya dengan rasa rendah dirinya, ini menyeru kawan-kawan yang saya yang, click lah kelima-lima advertisment tersebut! Heee. Saya tak demand, click sekali untuk setiap link cukuplah yek.

Dan kepada kawan-kawan yang beautipul lagi macho, yang nak tahu rahsia saya dapat duit ni. Boleh contact-contact saya di facebook. Nak IM ke, private message je. Boleh je. Buzz saya dengan cakap, Nini saya nak duit! Jangan risau, kalau korang tak ada blog macam saya ni, boleh jugak join. Yang penting, korang mesti ada facebook! Okay? Cun? Sep sikit! And one more, tak ada modal ya diperlukan!

Last but not least, Setiap click anda, begitu bermakna buat saya dan sekeluarga!

*Ini bukan tambung Bersamamu. Jangan risau semua Iklan bersih. Clean Advertisment. Ezatul Hani tak main yang kotor-kotor.


Lots of Love,
Ezatul Hani.

2 comments:

  1. cis kau mempergunakan tipu helah ye! hahaha nak dapat duit cepat ea!

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap