Tuesday, January 18, 2011

SEDIH DALAM SUKA

Hi geng!

Sedih. Tengok. FB dah tukarkan layout dia kepada layout baru. Yang buat aku sedih, sebab dia tak ada inform apa-apa tentang ni. Bukan aku je. Semua orang pun kan? Ke aku je? Isk. Sekarang pakai FB pun kekok. Macam bukan Myspace je pun ada. Hmm. Tapi tak apalah, ini aku masih boleh terima. Lagilah daripada kalau FB di tutup. Kan?


Suka. Ehe, dia balas lah. Segan berbaur terharu. Mekasih yeh! Aku tahu tak lawa lukisan tu. Tahu sangat. Tapi sungguh, aku lukis sungguh-sungguh. Bila dah siap, bawak pergi sekolah, tunjuk satu kelas lukisan aku. Sedih bila classmate cakap tak kenal Zahiril Adzim. Ahhh, diorng bukan kaki blog. Ye dop?


Aha! Bai semua.

Mari ramai-ramai tonton Hani di tv 3 malam ni. ^^,

2 comments:

  1. kaki blog tanya kaki ponting, mmg la diorg x tau..hu3

    ReplyDelete
  2. deCrews :
    tulah pasal, silap tanya pulak!
    hehehe

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap