Saturday, January 15, 2011

MASA FOYA-FOYA? EHEM, TAK DE DAH.

Hi geng!

Penat betul. Pergi sekolah. Balik. Makan. Solat. Buat homework. Solat Tidur jap. Mandi. Solat. Malam tusyen. Penat. Nak online memang tak ada masa. Apatah lagi nak update itu, nak update ini.

Ni lama lagi nak SPM, kalau sebulan lagi?

Fine, laptop pun dah tak bersentuhkan?

Haduh, cepat-cepat masa jalan dan kasi itu SPM cepat-cepat jalan.

Kalau nak online or update apa-apa boleh. Dengan syarat, korbankan masa tidur. Masa tidur dah terhad nak korban-korbankan lagi. Ingat aku sanggup kaa? No no no. Untuk tampil cergas ke sekolah, kita perlu mendapatkan tidur yang nyenyak lagi cukup ya kawan-kawan!

Aku ada janji nak buat vedio pasal cara-cara pakai contact lenskan? Tunggu tau kawan-kawan. Aku tengah carik masa-masa sesuai untuk buat. Mungkin masa school holidays. Kalau tunggu weekands, memang tak dapat rasanya. Tapi aku akan cuba curik-curik masa jugak.

Ingat lagi peace contest yang aku ada join? Haaa, aku di ketogorikan dalam Peace Paling Cute Berhijab. Terharu betul.


Tapi semua cun malatops. Nak menang macam tak ada peluang. Tak apalah, dapat jadi calon-calon akhir pun okay kan? Kan?

Image Hosted At MyspaceGens

Lama betul tak edit picture jadi macam ni, hehe. Okaylah. Bye yah!

8 comments:

  1. budak yang dalam contest tuh yang gamba die atas kau kau kenal ?

    ReplyDelete
  2. ali : x. heheh

    ju nasir :
    thnks. thnks!

    ReplyDelete
  3. relax dah lah. tak payah pikir sangat nak spm. hehe. kte esok nak spm pun tak rasa takodd lagi. hahaha.

    ReplyDelete
  4. haha.. ~ heyh muka cm familiar.. ekeke..
    pelanduk 2 serupa toll :PP ...

    bgs2... gud luck !

    ReplyDelete
  5. Ahaks comel la edit tu.

    Belajar dengan tekun!

    ReplyDelete
  6. zacky :
    ye ke? mana. teringin jugk nk jumpa orng muka sama dgn saya

    isaac :
    <3 thnks mucj

    hasya :
    hehehehe
    thnks, hasya pun cantik la

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap