Saturday, January 8, 2011

DUA KETUL AWEK LEPAK DI JUSCO

Hi geng!

Harini amik report card dekat sekolah. Untuk result akhir tahun lepas. Alhamdulillah. Cikgu bagi good feedback dekat Abah. Huuu. Happy gila kut. Result 5a 2b 2c 1e. Haaaaaaaa. Dah berhenti cakap pasal result.

Lepas tu, aku stay dekat sekolah. Ada perjumpaan untuk Ekuin Club. Aku jadi AJK untuk bahagian Papan Kenyataan. Cikgu ekuin juga ada cakap, mungkin tahun ni, National Horse Show di buat di Johor. Wahh. Eksaited betul aku! Walaupun tak join, dapat nyebok-nyebok pun okay juga.

Sekarang ni aku dekat jusco. Lepak sekejap. Kononnya nak buat homework sejarah. Tapi kita mulakan dengan makan dulu! Yeah!

Okay kita mulakan dengan Lady Cofee di La Boheme. Sedap. Aku suka makan roti ni!

Next. Chiken Chop arena Jusco. Sedap juga. Ada ke patut Nazihah kata sos black paper dia rasa macam tahi lipas? Haha.

 Last but not least. ABC jusco. Tak sedap sangat. Tapi boleh tahan lah.



Eh jap nak nyelit.

Okay baru satu awek. Macam ni baru complete dua aweks!

Dah tu je! Bye!!

2 comments:

Beramal ketika bercakap