Friday, January 28, 2011

CONTEST GAMBAR PALING COMEL 06#

Hi geng!

Dah lama dah aku kene tag oleh Wawa untuk join contest nih, tapi lambat sikit aku fikir nak join ke tak.

Tengoklah, contest gambar paling comel tau. Dengar tajuk pun dah tahu. Kene gambar comel je. Tak comel tak boleh.

Tapi kalau join, silap hari bulan, ada mulut-mulut jahat kata, aku perasan comel pulaks. Tu aku dilemma tu. 

Tapi, bak kata Fynn Jamal. Kalau fikirkan orang, cis! Tak kemana! 

Jadi dengan lase rende dilinye saye pun menambil langkah yang paling merbahayee denan ingin mencuba nasib di lalam peltanlingan ini nye pun.

Sebelum terlupenye kan, kalau awak semua nye pun nak join peltanlingan ini nye pun, boleh le kirenye awak semua KELIK link ini nye kan.

Semua saya tag, jom kita bersama-sama join pertandingan ini dan masing-masing jom kita perasan kita comel. Jom ahh. 

Jadi dengan penuh rasa comelnya, aku pun petandingkan gambar ni :


Dah comel dah tu kan? Kalau tak menang, tak tahulah nak cakap apa lagi. :P


0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap