Wednesday, December 29, 2010

WE WON AND WE DESERVE!

EDITED: Fans Khairul Fahmi di facebook hampir ke angka 100K. Hanya kurang dalam masa 24 jam sahaja. Whoop whoop!



Hi geng!

Firstly, aku nak cakap tahniah untuk skuad bola sepak Malaysia.

Dan penghargaan harus aku berikan untuk goalkeeper Malaysia yang memang cekap sangat! Isk. Sampai dekat twitter pun jadi TT. Muka pun boleh tahankan? Tak lama lagi memang toplah dia. 


Sampaikan orang Indonesia puji Khairul Fahmi tu. Di sebabkan ketangkasan dia. Bangga betul aku dengan kualiti permainan dia! Nah hamik kau.


Dan untuk Safee, lu pun hebat bro! Gua tak nafikan. Kalau tak, mana boleh menang penyumbang goal terbanyakkan?

Ahh, semuanya hebat-hebat belaka. Tak tahu aku nak cakap apa.

Rajagobal pun sama okay. Nice work!

Sekarang fans Khairul Fahmi dekat facebook naik dengan mendadak ye. Tambah tak henti-henti. Setiap lagi refresh wall dia, ada je wall post baru. Dulu aku like dia, fans ada 30 ribu je tak silap. Ke 15 ribu. Sekarang, 77 ribu. Tak lama lagi 100 ribu. Wait and see!
*Saja nak cakap : Khairul Fahmi ada awek dah. Melepaslah korang, aku pun.

Btw, Rio Ferdinand puji pemain bolak sepak kita ah!


Cuma aku pelik, kenapa Malaysia pakai baju biru? Bukan kuning? Kuningkan lagi macho!

Tak sabar tunggu paper besok! Ahhhhhh~

*Lepas ni Dato Rajagobal, Dato Khairul Fahmi dan Dato Safee!



Spread the love between Malaysian and Indonesian <3

2 comments:

Beramal ketika bercakap