Wednesday, December 29, 2010

PEMIKIRAN KELAS KETIGA

Hi geng!

Aku benci betul baca paper sejak akhir-akhir ni. Macam-macam tuduhan liar diorng bagi dekat Malaysia. Kalau aku nak tulis, mahu muak orang baca blog aku. Jadi aku stop nak cerita pasal bola. Kalau aku cerita, buat hati aku jadi busuk. Membenci orang yang tak pernah-pernah mahu berhenti. Tolonglah.

Orang kata perasaan marah jangan layan sangat. Sabar sahajalahkan? Dok canang itu, dok canang ini dah tak guna, Malaysia dah menang. Malam ni kan ada, tunggu je boleh tak? Boleh tak? Yang kau rakus sangat pahal? Macam kau yang main bola!

Also,

Dalam game, tak ada alasan. Yang ada cuma dua. Menang atau Kalah. And the best man will win. Lelaki Malaysia memang the best. Sebab tu tak ada pemain import.

Ye dak? *Tiru style ZA

Ini game bola. Bukan game politik. Tahu bezakan bukan?

Aku? Kenapa aku dok bengang sangat ni? Sebab ni haa :

Dah dah. Semua istighfar ya anak-anak. Jangan layankan sangat perasaan marah tu. Kita sabar sama-sama tau. Kita menang ke, kalah ke malam ni, lain cerita. Yang penting, kita sayang Malaysia kita. <3

*HAHA, kawan -kawan aku cakap aku taksub bola dah. Eh?

Kalau di takdirkan Malaysia kalah malam ni, aku mungkin kecewa, tapi tak apa. Malaysia banyak lagi ahli-ahli sukan yang boleh tahan hebat macam badminton dengan skuasy. 

Kan?

Wuu wuu wuu. Apa-apa pun, tahniah Malaysia!

2 comments:

Beramal ketika bercakap