Sunday, December 26, 2010

MALAYSIA VS INDONESIA

Malaysia tolong menang eh?

Hi geng!

Wa die hard fans Malaysia. Bak kata orang putih kipas mati susah. Wa memang jarang layan bola sebelum ni. Tapi semenjak dua menjak ni, bola macam dah darah daging gua pulak. Isk eksaited betul.

Bila tahu Malaysia akan lawan Indonesia dalam Final Piala Suzuki wa jadi dedoo semacam. Isk macam wa yang main tau. Betul ni. Apa macam nak layan kegelabahan gua?

Kalau ikutkan hati gua yang dah tereksited ni, nak je wa beli baju kuning hitam tu. Patuh layan bola dekat Stadium Bukit Jalil. Sorak-sorak go Malaysia go Malaysia go! Tapi wa tahan-tahan jelah ke-eksaited-an gua ni Gua istighfar banyak-banyak. Nanti kalau diorng menang, isk memang gua beli!

Bepore

Apter

Hah apa macam, jeles tak? Jeles? Apalagi tukarlah juga.



Gua dah like dah!

Ni pun sama wa like!

Setakat ni wa masih dalam nak ingat-ingat ah player Malaysia. Yang gua ingat Apex Goalkeeper tu je. Yang lain, kembar dua comel tu. Yang comel-comel je wa ingat. Wa selow sikit bab ngapal ni. Tetap wa akan cuba sedaya upaya nanti. Tapi Rajagobal wa ingat. Cuma dia tak ada facebook je. Isk sayang.

Wa memang menaruh harapan Malaysia akan menang. Kalau kalah. Isk. 

So wa ada pesanan, apa kata lu orang tukar default facebook korang kepada gambar baju ni. Baru kasi semangat sikit an. Berkobar-kobar. Lu orang copy paste je gambar ni. Wa tak kisah. Boleh je nak right-hand-click. Save photo as. Dan sebagainya.

Mari kita sama-sama doakan pemain kita ya?

^^,

Btw, lagu ni khas untuk pemain Malaysia kita. Ikhlas daripada hati aku :



Nota Kaki : Kalau gambar kecik clicklah untuk saiz lebih besar. Takkan nak cakap lagi. :P Semua pandai sekarang. Gila IT!

6 comments:

  1. jemput-jemput la datang menerjah
    http://ijatasni.blogspot.com

    ^________^

    ReplyDelete
  2. ijatasni : baik! pasti akan singgah!!

    ska : hidup malaysia! hidup ezatulhani!! weeee

    armouris : sayangnya saya tak main bola sepak. hikhikhik

    ReplyDelete
  3. harap2 malaysia menang piala suzuki tahun ni hehee

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap