Friday, December 17, 2010

KETUK-KETUK

Write Entry ,  Save to Draft , Delete Post
Sengeh. Tak apa, esok tulis lagi.

Esok ...
Write Entry ,  Save to Draft , Delete Post

End up dengan tulis entry ni. HAHA.

Online sambil kening berkerut-kerut. Rasa nak cantumkan je kening ni. Dah active formspring balik. Twitter pun sama. Wkakaka. Bosan dah layan FB memanjang. 

Blogspot dah lama terbiar. Dah lebih sebulan ni. Ommo!

Banyak masa terbuang aku dok goyang kaki tak buat apa-apa. Ni lah aku paling benci bila school holiday panjangggggggggggggggggg~~~~

Life getting bored day by day. I miss my school already. Tired of sitting in front of the lappy all the time. Watching tv is not fun anymore. I want homeworks.
*No jokes

Yang penting wa nak tengok itu Aku Masih Dara. Anyone? Wa nak tengok itu Asrap Muslim belakon. Wa jatuh hati dekat dia. Wa wa wa wakakakakakakakak


0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap