Thursday, December 30, 2010

CONTEST GAMBAR KENANGAN SEKOLAH DULU-DULU 03#

Hi geng!

Jadi ni contest ketiga aku. Hee. Rajinkan aku join contest sejak akhir-akhir ni? Contest menarik, apalagi, join jelahkan. Bukan rugi pun. Tak kene tabur duit pun.


Kalau baca tajuk entry pun mesti dah tahukan apa yang pertandingan ni mahukan? Gambar sekolah. Jadi, apalagi. Layanlah gambar sekolah aku ni. Untuk pengetahun korang, aku guna gambar ni untuk pertandingan senyuman manis yang pernah aku join sebelum ni. Tapi tak bernasib baik. Apa salahnya untuk pertandingan ni pulakan?

So, tada!!!

Nama Sekolah : Sekolah Menengah Taman Desa Skudai <3
Trivia Menarik Tentang Gambar : Di ambil pada tahun 2009. Aku yang belah kanan sekali. Masa ni, ada Hari Kokorikulum dekat sekolah. Jadi, ada jual-jual sikitlah kan. Aku ingat lagi, time ni dah nak balik dah. Gerai-gerai pun dah nak tutup, tiba-tiba muncul satu abang datang, cakap dia nak habiskan jualan kek coklat ni. RM2 sebungkus. Siap letak chocolate melt lagi atas dia. Kitorng terus beli carik tempat duduk dan makan. Tengah makan, Cikgu Hunaidi pulak datang terus tangkap gambar kitorng. Hihi. Tu jelah ceritanya.

Hee, harap-harap ada luck. Weeeeee!!!!!!!

Eh sebelum terlupa, bagi siapa nak join pertandingan ni, boleh click sini. Jangan lewat, sebelum 11 Januari 2011 tau!

2 comments:

  1. maaf lmbt update....
    mkch tow sbb sudi join contest ida.....
    ida dh cek,semua ckup legkap....gmb awk tuu sgt menarik n ceria...bgus222

    ida ade follow sbg tnda mkch ida tow....

    nnti cek nme tow jdik pserta kbper..
    GUD LUCK!!!!!

    ReplyDelete
  2. <3 mekasih cik ida
    hehe.

    harap boleh menang lah yek

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap