Thursday, December 30, 2010

CONTEST CANDID ITU CUN LAA / JOM JOIN CONTEST TYQAA WANDERLAND 04/05#

Hi geng!

Hari ni saya nak buat kerja gila. Masuk dua contest dalam satu blog.

Sebab kedua-dua pertandingan ni merupakan pertandingan gambar candid, jadi saya rasa, apaadahal kalau sekalikan je. Harap juri tak marah. Kalau tak boleh, tak apa, bagitahu. Nanti saya spratekan eh. Hikhik.

Terima Kasih dekat Imah juga Chaa yang dah tag saya untuk join pertandingan ni. So far petandingan ke empat dan kelima saya. Amacam, nampak rakus tak?

Banner contest dari Cik Dila(Klik).


Banner contest dari Cik Tyqa(Klik).


Last but not least, gambar candid yang saya nak pertaruhkan adalah berbentuk :









Kapsyen : I dont have eating skills.
*Matan stawbelly detat kemelen hailen cicah honey dennan krimmerr.

Agak-agak cukup candid tak gambar ni?

Yang di tag adalah :
Wawa
Imah 
Chaa



*Kalau tak menang anggap aku tayang gambar ajalah. Okay?


4 comments:

Beramal ketika bercakap