Wednesday, October 27, 2010

TIREDO

5 subjects which equal to 9 papers to go.


I've been lessen my online-ing time
I've been lessen my sleeping time
But, I've been adding my blogging time.
-.-" Erkk


Aku dah agak dah, kalau exam week je, tiba-tiba aku jadi taksub. Selalu nak update blog. Asal tah. Kalau ada banyak masa, tak ada rasa update pulak. Memang aneh.


I've been working so hard for this end-year exam.


KehKeh. Apa pun result aku nanti, aku terima dengan senang hati. Harap-harap melepasti target yang aku buat sendiri. 


Sekarang pukul 5.30 pagi. Dua jam lagi exam Add Math. Whoah. Dedo. 


Dah dah. Berhenti bebel. Jom bersiap nak pergi sekolah! Yeah! Bye!








Eh jap, nak menggedik dulu








Haha. Okay bye! May Allah bless me today! :D

1 comment:

Beramal ketika bercakap