Sunday, August 15, 2010

Ramadhan Al-Mubarak

Ahh, dah lama rasanya tak layan blog. Aku baru lepas bersahur dan tengok cerita Nur Kasih. Tak pernah aku bosan tengok cerita tu. Best sungguh.

Rasa kekok pula nak tulis entry harini. Hihi. Macam yang semua tahu, harini dah hari ke-5 ramadhan. Jadi ada lagi 25 hari. Jadi, aku harap lagi 25 hari ni, dapatlah aku buat pahala banyak-banyak. Kurangkan dosa banyak-banyak. Amin.

Jadi kepada semua warga blog, jangan tinggal puasa okay! Kalau ya tinggal pun, gantilah.
Saja promote muka. Awuuu

ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
15/08/2010 jam 6:21 pagi waktu tempatan

1 comment:

  1. ko ni promote kain telekung ke?
    HAHA
    selamat berpuasa

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap