Thursday, June 10, 2010

Macam Macam

Haha. Macam-macam yang aku buat sejak akhir-akhir ni. Cool. Tengok wayang dengan kawan-kawan, makan-makan, tengok wayang lagi, makan lagi then karoke. HAHA.

Happy gila kut. Biasalah, dah lama tak seharuk ni. 

Mula-mula aku ingat nak buat review pasal dua movie yang aku tengok. 'Kecoh Betul' dengan 'Lagenda Budak Setan'. Tapi aku cancelled laa. Sebab filem 'Kecoh Betul' tu poyo je. Entah la. Bak kata kawan aku 'Aku tak faham kenapa tajuk dia kecoh betul. Tak ada kene mengena langsung.' Then yang pasal cerita 'Lagenda Budak Setan' pulak, ramai yang dah tulis review pasal cerita ni, so aku macam malas nak tulis.

Apa-apa pon, aku rasa cerita 'Lagenda Budak Setan' to cool. So, bolehlah kalau korang nak tengok. Cuma ada sikit-sikit aku rasa cerita tu mengarut ah. HAHA. Then cerita tu laju, mungkin sebab dia adaptasi dari nove yang tebal, tapi cerita hanya dua jam je. Sebab tu lah cerita tu macam rushing je aku tengok. 

Haha. See, aku gelak lagi. YEAH YEAH. 





ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada 
10/06/2010 jam 1:56malam waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap