Sunday, June 6, 2010

10 perkara yang blogger tak tahu pasal aku

Okay, mula-mula aku nak ulas pasal lagu dekat page aku ni. HEHE. Bestkan? First time aku dengar lagu ni, aku dah rasa sedap. So, aku pon decide-lah nak letak lagu ni dekat blog aku. Harap, korang pon rasa bestlahkan mendengar lagu ni.

*Masa aku tulis entry ni, aku tengah dengar lagu ni. HEE. Saja nak amik feel.
  1. Aku rabun jauh. Power 3.00 kiri dan kanan.
  2. Aku tak pakai handphone.
  3. Aku tak ada boyfriend.
  4. Aku bukan musahakah.
  5. Aku suka tengok cerita korea.
  6. Aku mula meminati subjek sejarah.
  7. Aku tak pernah lulus subjek fizik setakat ni.
  8. Aku makan semua jenis sayur.
  9. Aku suka menyanyi.
  10. Aku punya hari jadi hari ni.





Ohh ya, Ezatul Hani. SELAMAT ULANG TAHUN. Kau dah 16 tahun, berhenti jadi perempuan, sekarang masa jadi gadis.


ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
6/06/2010 jam 11:33malam waktu tempatan



0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap