Wednesday, May 12, 2010

pengaruh facebook

Hello. Sekarang aku bermaharajelela dekat rumah. Bukannya apa, kakak aku yang ke-dua dah pergi matriks. Jadi, laptop ni aku sorang jelah yang guna. Kalau ikutkan, bila-bila je aku boleh online. Yelah, aku dah tak berkongsi laptop dah sekarang.Tapi, masa free tak banyak. Homework banyak. Lagi-lagi mid year nak dekatkan?

Workhard nini, work hard. :)


Okay. Hari Isnin tu hari aku cuti. Nak hantar kakak pergi matriks la konon kan. Bila dah hantar dekat Negeri Sembilan, on the way nak balik, time dalam kereta, kakak aku call aku. Aku dah agak dah dia akan call.

Mestilah dia nak cakap belajar betul-betul. Rajin buat homework. Kan. Bagi semangat sikit dekat adik dia ni. HEHE

Tapikan, aku silap sebenarnya. Sebab apa yang dia cakap lagi. Dia cakap ni;






"Nini, dah sampai rumah nanti onlinekan facebook aku. Haverstkan ladang aku. Then, sekali sekala kau mainkanlah farmville aku."



CHOIII. Ade ke sayang FACEBOOK lebih daripada sayang aku?



ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada

12/05/2010 jam 10:11petang waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap