Monday, May 17, 2010

LIN DAN






Hello. Aku amik masa yang lama sebenarnya untuk carik gambar LIN DAN. Daripada yahoo ke google. Daripada goolge ke FLIKR. Bukannya apa, gambar LIN DAN kebanyakkannya tak comel untuk di pandang. Gambar semua berpeluh-peluh. Dengan muka tengang tengah smash bulu tangkis. Nasib aku jumpa yang ni. HEE.

LIN DAN MEMANG HEBAT. Pada aku, tak ada sesiapa yang boleh kalahkan LIN DAN. Kalau ada pun, mungkin sebab nasib. DATO' LEE CHONG WEI pun masih tak boleh kalahkan dia. Tebukti dalam THOMAS CUP 2010.

Aku pun pelik. Macam mana dia boleh sehebat tu. Baru-baru ni aku baru sedar. Dia ada keunikan tersendiri yang Taufik Hidayat tak ada. Apatah lagi Chong Wei. Even Sidek Brothers pun tak ada kelebihan ni.






LIN DAN KIDAL.


Ya. Dia kidal. Aku rasa orang kidal unik. Bukan apa, sebab kebiasaanya orang yang kidal menulis, dia tak akan kidal benda-benda lain. Macam aku ,kidal masa menulis je. Kalau main badminton aku masih guna tangan kanan. Jadi pelikkan orang boleh main badminton secara kidal dengan hebatnya.

Cuba lepas ni korang main badminton secara kidal. Mungkin boleh jadi sehebat LIN DAN.

Contengan:
Orang yang kidal berfikir menggunakan otak kanan. Orang yang berfikir menggunakan otak kanan adalah orang yang lebih kreatif.


ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada

17/05/2010 jam 2:12petang waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap