Tuesday, April 6, 2010

kecewa

Aku kecewa Akim AF7 tak menang apa-apa anguerah dekat ABPBH
Aku kecewa Faizal Tahir tak menang apa-apa anguerah dekat ABPBH
Aku kecewa Akim AF7 tak nyanyi lagu dia sendiri dekat ABPBH
Aku kecewa Faizal Tahir tak nyanyi lagu dia sendiri dekat ABPBH

Aku kecewa...


Aku kecewa.....



Aku kecewa.........





Tapi sebenarnya, takdelah kecewa sangat. Sebab kelakar time tengok Fasha Sanda kena booooo. Ahaiii. Lepas tu, terus keluarkan statement lat surat khabar yang dia akan ubah sikap. =.="



Susah sebenarnya jadi artis. Personaliti kene jaga. Orang pandang atas ke bawah. Kalau tak mampu, jadi jelah makeup artis. Heee. Kerja belakang pentas.


Nasib YUNA menangg <33

ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
06/04/2010 jam 5:14petang waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap