Thursday, April 29, 2010

ADAMAYA


Hello. Macam yang semua dah tahu, ADAMAYA tu adalah sebuah drama. Malaysian drama. Biasanya, kalau aku tengok cerita Melayu ni, aku jarang follow daripada mula sampai habis. Tapi, bila aku tengok ADAMAYA, aku rasa cool. Intresting. Even tertunggu-tunggu episod seterusnya.


Kalau sebelum ni, aku rasa, NURKASIH terbaik. Tapi sekarang aku rasa ADAMAYA way way better. Kalau tengok mesti nak gelak-gelak. Feel the mood. Bila sedih, macam toucing je. Pelakon pon diorang pandai pilih. Expecially Amani ,Sarah dengan Mika. HAHA.

Mungkin jalan cerita tu agak mengarut. Sensitive issue. Rampas bini orangkan? Tapi, aku still nak tengok juga cerita tu. Because the way dia plotkan cerita tu sangat teratur. Aku harap lepas ni, akan ada lebih banyak la cerita Melayu macam tu. Cool and tak banyak dramatic. Tambahan, bukan pasal harta, pangkat, darjat or so-what-ever.

Try to produce the new and unique one. HEHE.


Rated:

♥♥♥♥♥/♥♥♥♥♥



ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
29/04/2010 jam 9:23petang waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap