Friday, March 5, 2010

malaysia sangat panas

Habis muka aku rentung. Sekarang Malaysia panas gila. Time-time kritikal dari pukul 2petang sampai 4petang. Pergh, time tu, bukak kipas laju-laju pon rasa panas. Dalam rumah, rasa macam dalam gua. Bahang gila.

Dah la Malaysia panas, jiran sebelah rumah aku ni pergi bakar sampah. Walauwei. Dia tak tahu apa Malaysia mengalami fenomena alam La Nina La Nino? Dan di jangka fenomena ni akan berterusan sampai bulan lima. URGHH.
*Siapa tak tahu definisi La Nina La Nino boleh google sendiri.

Kadang-kadang, aku balik sekolah pukul dua lebih, aku rasa otak aku macam dah menggelegak. Fuh. Panas. Then, sampai rumah, pergi sinki, air sinki pon panas. =.=" Mungkin dia terjemur dalam tangki air. Menyebabkan dia panas.

Aku pon decide nak tidurlah. Penat balik sekolah. Jap lagi, tidur sampai berpeluh. Mak aihh. Panasnya Malaysia. Aku rasa macam nak mandi ais je.






Tapikan,
cikgu aku cakap,
NERAKA lagilah panas.


ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
05/03/2010 jam 8:33petangwaktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap