Saturday, February 13, 2010

ketaksubaan kekudaan

Hello. Sesungguhnya, aku sangat taksub dengan kuda sekarang. Really, lagilah bila aku dah belajar trot. Whoahhh. Sumpah, suka gila ni. Tadi aku buat trot, aku rasa kurang jadi sangat. Tapi ada la juga rupa-rupa trot tu. Okay la jugakkan daripada tak buat apa-apa.

Since aku new, so aku lack dengan ilmu kuda. Masa kali kedua aku buat trot(harini punya), aku semacam lost. Then kuda tu pun macam memberontak, aku hampir jatuh. Nasib tak jatuhkan? Esok aku nak naik lagi. And nak buat trot yang(kalau boleh) PERFECT.

Aku nak belajar, belajar dan belajar lagi.

Betul, bila sekali kau dah naik kuda, mesti rasa macam nak buat lagi. Ahhh. Coolnya.

Abang Harith(coach) kata, bulan lima ada horse show. Dan dia nak new rider. OMG. Betul-betul aku teruja. Then nak belajar lagi naik kuda. Bestnya kalau dapat terpilih. So, aku akan cuba datang stable selalu, luangkan masa dengan kuda selalu. Even aku dah sunburn.

Ahhh. Bestnya kalau aku dah pakar dalam kuda. Wish me luck dan doakan aku boleh?

Mesti boleh kan? Heeeeeee.



ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
13/02/2010 jam 9:00malam waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap