Friday, January 1, 2010

lamanya

Ezatul Hani kenapa sudah lama awak tidak update blog? Sibukkah anda. Atau apa terjadi dengan internet anda?

Oh tidak. Semuanya baik-baik saja. Cuma, aku tiada mood menulis. Macam - macam berlaku holiday kali ini. Macam - macam tempat aku pergi. Penat.

Pergi Melaka tiga hari. Lepas tu terus demam.

Pergi Batu Pahat dua hari. Dan demam lagi. =.=

Aku jugak pergi Zoo JB dan Istana garden. COOL tempat tu. HAHA

Pergi wetworld batu pahat satu hari. Terus sunburn. Hitam terbakar kulit aku. Berapa lama dia nak jadi putih balik ni?

Ohh. Ya. Pasal result PMR aku. Yess. I did. Aku bangga dengan keputusan aku 100%. Tak lupa jugak kepada pakcik, makcik, abah, mama dan juga kakak yang sudi menghulur sedikit sebanyak ringgit malaysia kepada saya di atas kecemerlangan result saya. OH. Terima kasih. Jasa anda akan ku kenang.

Oh newyear. Pada 3/1/2010 aku akan pergi ke UMALL. Dengan kawan - kawan. Ada kejutan buat mereka. AHHH. Tak sabarnyaa. Rindu sekolah.

Aku harap yang terbaik pada 2010. Nini, jangan menangis lagi. HAHA. Amin.

ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
1/1/2010 jam 2:23petang waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap