Wednesday, December 2, 2009

NEWMOON - TWILIGHT SAGA

Sorry. Aku tak sempat cari gambar untuk entry kali ni. Lagi satu jam aku akan bertolak ke Cameron Highlands. Kawan - kawan, doakan perjalanan pergi dan balik aku. Aku pergi tiga hari dua malam. Mungkin, hari sabtu aku dah sampai semuala ke Johor Bahru. Don't miss me ya! He He.

NEWMOON. Cerita tu rating dia makin naikkan? Memang cerita tu tergantung. Tapi cerita tu memang aku suka. Daripada Twilight, memang Newmoon lebih berbeza. Banyak sudut. Action dia, memang aku terbayang-bayang sampai sekarang. Pada aku, cerita tu sedih. Sebab aku rasa aku team Jacob. Jacob banyak tolong Bella, tapi Bella tetap nak Edwardkan? Itu paling sedih.

Bila aku tengok cerita tu, memang aku tak suka Edward. Aku kesiankan Jacob. Dan aku tak rasa apa-apa pasal Bella. Aku suka, bila Jacob dah jadi wolf. Dan bila Bella dah discover Jacob tu adalah wolf. Memang babak tu thrill! Aku kagum dengan IT matsalleh edit cerita tuh. Bertambah - tambah BOMBASTIK.

Aku tak saba tunggu yang seterusnya. Panjang lagi riwayat cerita tukan? Banyak siri. Memang aku akan tengok.

Okay. Itu jelah feedbacks yang boleh aku bagi.

Contengan:
Sepanjang aku pegi Cameron memang aku tak dapat onlinelah. Kalau ada apa - apa, boleh tinggalkan dkt ruangan CHATBOX bahagian sebelah kiri. Okay untuk semua kawan - kawan. ByeBye. Don't miss me! HA HA :)

ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
3/12/2009 jam 6:20 pagi waktu tempatan

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap