Wednesday, November 18, 2009

sempurna / perfect


Orang yang sempurna adalah orang yang menerima segala sesuatu yang tidak sempura
The person who is perfect will accept all those unperfect things
Sekarang barulah aku tahu kenapa tak ada orang yang sempurna dalam hidup ni. Sebab mana ada orang yang nak terima benda yang tak sempurna. Kan?

Tapi. Saya ada banyak kawan. Banyak sangat. Saya rasa diorang memang kawan yang sempurna. Sebab diorang terima saya yang tak sempurna. Saya sayang diorang tau. Ahhhh.

Terima Kasih kawan-kawan!

Tiga tahun dengan diorang. Mana tak sayang?
Tiga tahun dengan diorang. Faham sangat aku dengan perangai diorang.
Kalau satu masa nanti kita berpisah, mesti rindukan?

Kalau tiga tahun sebelum ni, aku masuk sekolah blur-blur. Tak kenal sapa-sapa. Pakai cermin mata pon senget je kan? Kena orentasi dalam dewan 1 minggu. Time tu semua baju putih kasut putih. Nampak alim je. Sekarang dah lain dah. Semua dah matang dah. Ha Ha.

Yang nak pindah tuh, jangan nakal-nakal tau. Ingat aku dan semua kawan-kawan dekat sini. Kalau ada jodoh, mesti jumpa lagi!

Credit to batch form 3 SMK TDS 2009

Photobucket


Contengan :
Kalau suatu hari aku pergi tanpa mengucapkan selamat tinggal, ketahuilah, aku gembira bertemu dengan mu , SAHABAT!

ditulis tepat oleh Cik EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
18/11/2009 jam 8:49 pagi waktu tempatan



0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap