Saturday, November 14, 2009

2012


Aku tadi pergi u-mall dengan kawan aku. Dah lama aku tak tengok wayang. Yang kelakar, aku terpaksa pergi tandas dua kali masa tengok wayang tuh. Sebab sejuk sangat kut. Then, aku try coldblog. Haha. Sedap. Bagi yang tak tahu coldblog tuh ice blanded yang semakin famous dekat Malaysia nih!

Sebenarnya aku nak cerita banyak. Tapi keadaan tak mengizinkan. Aku demam nih. Selsema teruk. Hingus meleleh. Jadi, aku tak boleh menaip banyak-banyak. Tangan pon dah mengigil -gigil. Dekat sini cuaca hujan. Aku jarang demam. But bila dah demam, teruk. Ahh. Hingus aku meleleh. Aku nak berehat. Tak sanggup type lagi.

Klik sini untuk baca sinopsis Filem 2012 dalam bahasa Melayu.

Keseluruhannya, cerita ni memang best. Teknik CGI yang dia gunakan pon nampak realistik. Kalau layan cerita tu, memang boleh meleleh air matalah. Cerita tu banyak menerangkan tentang kasih sayang sesama keluarga. Ramai - ramai boleh enjoy cerita ni. Boleh ajak sekeluarga!

Comtengan :
Makin lama, makin ramai yang tanya kenapa aku tak tulis short form lagi. Kenapa? Ha Ha. Tunggu entry yang seterusnya. Aku akan cakap kenapa. Tapi aku tak janji tau. Kenapa? Sebab masa menulis aku terhad!

dicanang tepat oleh EZATULHANIBINTIYUSOFAKMAR pada
15/11/2009 jam 6:47 petang waktu tempatan



0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap