Monday, September 14, 2009

picture :)

heyyy. sory lama x update blog. busy yang amat doe! :) heyaaa. exm trial was just 'okay' for me. agak dissapointed jugak la wei. but still boley di banggakan. hoho. nak ikutkan, ade 5 days to move on utk bulan ramadan. yeayy. tak sabar tunggu raya. will be missing you RAMADAN. heee. setakat neh aku puasa penuh wei! seyess. PENUH. 'bangga?'. tak laa. happy. tak payah ganti nanti. sukanyaaaa!

Sebenarnya haritu aku pegi kL (12/9/09). Ikut kakak belaja di UPM, PJJ. Huyyohh. Bosan wei. Tunggu pagi ke ptng. Then ade la tangkap2 gambar sikit. Da puas tangkap2 picture, aku tengok la picture2 tu balek. And barulah aku realise aku ade tercapture satu unique picture wei. hee. aku suke tgok picture tu. lama-lama.. lama-lamaa..

caption utk picture tuh
life is moving foward, not moving backward



aku pong tak tahu knp aku bagi caption mcam tuh. haha. macam pelik je. macam tak de kene mengena pon ade. tapi aku sukee. :)

contengan :

sudah jarang wei online myspace. sorry okayy. will be more active after the PMR season!

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap