Monday, September 28, 2009

hello PMR

Akhirnya. PMR boleh dihitung dgn jari. Ya! 10 hari lagi utk aku dan kesemua PMR victim bertungkus lumus belajar untuk menjalaninya. Yes bebeh! Tinggal 10 HARI LAGI. Mcm x percaya jehh!

Kalau korang perasan, pelajar form 3 skola korng mesti dilanda tekanan, stress yg boleh aku katakan sngt dahsyat! Raya tahun ni macam ape je. Tak meriah. Nak pegi rumah kwn pon rasa bersalah. Tak semena-mena urat-urat kat otak keluar berselirat tanda kekejangan otak yang melampau.

Aku harap dpt buat yg terbaek untuk PMR. amin..

contengan:
Aku tulis sikit je. Tak banayak masa nak bebel banyak. Nih skng pukul 6:50 hari Isnin. Bye. Nak pergi sekolah neh. Rasa aneh pakai uniform skola sebab da lama tak pakai mendealah neh. Wish me luck keayy! :)

1 comment:

  1. smoga pmr memberikan sinar cemerlang...berdoa n brusahala

    ReplyDelete

Beramal ketika bercakap