Sunday, August 2, 2009

trial ouhh trial

assalamualaikum kepada peminat setia nini yang sesungguhnya menanti-nanti kehadiran entry yang baru.peminat-peminat yang saya kasihi sekalian, sesungguhnya ALLAH itu maha adil.dia sesungguhnya telah menyediakan seribu satu persiapan untuk aku menghadapi cabaran PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH.sebagai contoh, ... ... ..... ......
(otak saya blur dan tak dapat pikir apa2 contoh yang baik)


bermula minggu depan saya sekelas akan disajikan dengan jadual waktu yang baru. cisss! malapetaka datangg. berikutan hal yang demikian, saya telah memutuskan untuk tidak turun rehat ke kantin. saya akan duduk di kelas sambil makan di dalam kelas bersama-sama classmate yang lain.kepada kawan2, maaf, anda akan jarang sekali melihat saya di kantin.


kadang kala ade sebilangan pengawas yang agak kurang hajar telah menghalau saya dari kelas tersebut.whoahhh.perkara yang berani2 dia lakukan terhadapku!peduli apa aku, die halau aku buad bodoh sajaa.lagi pon banyak kawan2 yang berpihak pada aku.apa lah salahnya duduk dkt kelas time rehat?dapat buat homework!hahaha.tak membazir waktu bukan?


di samping itu, perubahan sikap yang mendadak akan saya lakukan.saya akan menjadi lebih pendiam (mungkin).kurang bergossip(mungkin).dan yang paling penting, saya akan lebih serious sewaktu belajar.usaha tangga KEHADAPAN!aminn.


itu sahaja yang dapat saya luahkan sekarang.sekian.wassalam.

0 comment(s):

Post a Comment

Beramal ketika bercakap